Jullista

Vilka brukar du köpa julklappar till?
Mina föräldrar, syskon, farmor, morbror och mormor.
 
Har du några favoritdagar i December/Juletiden?
Adventdagarna, julafton, juldagen och nyårsafton.
 
Tror du på tomten/trodde på tomten som liten?
Har aldrig trott på tomten men jag kan tänka mig att tanken är fin!
 
Vilken är din favorit i Kalle Anka som går på julafton?
campingklippet och inledningen.
 
Har du en julstrumpa?
Ja och jag öppnar mina presenter i den på juldagen.
 
Vilken är din favorit på julbordet?
jansons, sill, ägg och lax.
 
Adventsljusstakar eller julstjärnor?
Båda.
 
Vilken är din favoritblomma att ha hemma under julen?
Hyacinter
 
Vilken juldoft måste det finnas?
Pepparkakor, tändaljus och barr
 
Brukar du klämma på julklapparna under granen?
Ibland.
 
Spelar julklappspappret någon roll?
Nej, men jag tycker själv om att slå in mina paket fint.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback