förberedelser för julen 2015

Är tillbaka på bloggen. Detta året firar jag jul hemma i Sverige men bor i England så kommer försöka fånga så mycket jag kan av Englands julkänslan. Förhoppningsvis blir det den skandinaviska julmarknaden i London i år. Har velat gå så länge men förra året vid den här tiden bodde jag uppe i norra England men numera bor jag i Brighton i södra England. Igår började jag spana in årets julklappar jag ska köpa. Ser fram emot jul otroligt mycket och känner som den kommer bli extra speciell detta året så jag åker hem över jul för att fira med familjen som jag inte träffat sen augusti. Har alltid bott hemma under julen men inte detta året! Längtar!


När är den skandinaviska julmarknaden och var?

2015-10-15 · 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback